ya nasıl yüzümü güldürdü şu video.. kurban olduklarım nasıl sadık <3 Video:
Te amo perrito que fue a proteger a su dueño. 🥺 pic.twitter.com/dieosp7Wiq
— En Júpiter (@En_jupiter_) August 1, 2024
ya nasıl yüzümü güldürdü şu video.. kurban olduklarım nasıl sadık <3 Video:
Te amo perrito que fue a proteger a su dueño. 🥺 pic.twitter.com/dieosp7Wiq
— En Júpiter (@En_jupiter_) August 1, 2024
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Ben çok severim tüm köpekleri
Çok sevimli.. Bizim @Usemind ın eşkiya isimli adeta ayı bozması kafkas çoban köpeği olsaydı rakibin sağ kurtulma şansı pek olmazdı diye düşünüyorum. 😅
eşkiya ayıya benziyor gitgide
@Usemind Geçen aralık ayinda da öyleydi. Maşallah nazar değmesin. 👍
omuz yüksekliği 88 cm ye yükseldi. 65 falandı o zaman
@Usemind Seneye kim bilir nasıl olacak. Bir insanın onu zincirinden zaptedip gezdirmesi imkansız olur.
beş ay önce de gezdirilmiyordu
@Usemind Aynen, biliyorum.
Köpekler sahiplerine sahiplik yaptığını düşündüğü için olabilir aslında bu ya da o anki değişkenlerle ilgilidir
Yoksa sen de mi benim gibi o youtube kanalını takip ediyorsun neydi ya adını unuttum instaları falan da vardı
Evet o kişi galiba, gerçekleri anlatıyor
Sen iki sahipli köpeğin hikayesini bilirmisin gökkuşağı kız
Keşke insanlar da köpek kadar sadık olabilse.
Köpeklerin en sevdiğim yönü, sadakatleri ve içten sevgi gösterileri. İnsanlara karşı bu kadar güçlü bir bağ ve güven sunmaları gerçekten etkileyici.
Ölü olmaları. iyisi insandan uzak, mümkünse Ölü olandır
Bu cümleyi anlamak çok zor olacak çoğu kişi tarafından
Kedileri tercih ederim köpekleri sevmemin tek nedeni sadık olmalarıdır
Sadık ve koruyucu olmaları ♥️
Kopek iste ne yapsin sahibini korumus.
Olimpiyatlar kadar boş bi organizasyon yok
Sahibine çok düşkünler 😄
köpekler çok sadık hayvanlar ya
En sevimli köpek uyutulmuş köpektir 🤗
Sadakat en çok onlara yakışıyor.
Çok güzel bir an. 🤗
Sahibine sadık olması.
Sahibine sadıktır ama ittir nihayetinde
Havlar.
@dobraerkek1 Ne kadar kaba bir tabir.
Öff bu repliği bilmiyorum deme
@dobraerkek1 Dedim bile.
Bir ara bakarsın
@dobraerkek1 👍
Adamı parçalasa nolcaktı her şeye de gülmeyin
Sadakat. Çok insanda olmayan şey.
Sadakatleri, bağlılıkları
Yaaa çok tatlı canım benim keşke insanlarda boyle olsa
Sevimli masum ve Allah'ın yarattığı canlar olması
İnsanlar da böyle sadık olaydı keşke.
Oyuncu yapıları olmaları.
Sadajati
Video nerede?
Neyse ki uyutulcaklar
Yüzüm gülmedi köpek görmek istemiyoruz artık
paristen mi bu?
Sadık ve koruyucu olmaları
böyle çevik ve sevecen olmaları tabi ki
kopek olmalari