Köpeklerin Toplatılması, Uyutulması veya Kısırlaştırılması Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?

Ben hayatım boyunca Akp’ye bir kez olsun oy vermemiş bir insanım, Ama CHP’nin köpek sevdası beni şahsen kızdırıyor. İki tane köpek taciri feministin desteğini almak için çok fazla insanın tepkisini alıyorlar. Sabahın köründe işe gidiyoruz, sokaklar köpek dolu. Kuduz bir köpek bacağını ısırsa pat öleceksin. Böyle bir risk varken ki bunlar riskten ibaret değil bildiğiniz yaşandı. Şimdi mama lobisi ve hayvanlar üzerinden para kazanan 3-5 çakma feminist için kendimizi köpeklere siper ederiz demeleri normal mi? Ben Mamakta yaşarken köpekler yüzünden işe gidemiyordum. Şimdi Keçiörendeyim kendisini tanımam etmem ama kızılok başkan iken toplatmış köpekleri, rahat rahat yürüyoruz. CHP sizce köpek sevdası yüzünden ayağına sıkacak mı?
Köpeklerin Toplatılması, Uyutulması veya Kısırlaştırılması Hakkında Ne Düşünüyorsunuz?
Cevapla