Yeni kedi sahiplendim ve o kadar çok hareketli ki peşinde dolanırken bile 10 kilo verecek kadar oluyorum😂 ilk defa kedi sahiplendiğim için her şeye dikkat etmeye çalışıyorum. Bir de deli gibi uyuyor 😂
Yeni kedi sahiplenenler için neler söylemek istersiniz?
Mama kabı hep dolu olmasın. Günde 4 kere mama verebilirsin az az, diğer türlü çünkü yeme düzeni bozuluyor gelip gidip mama yiyor. Seçime önemli çok büyük bütçen yoksa da orta segmentte bir kum Almanı öneririm. Van Cat kedi kumu güzel mesela. Mama seçimi önemli, ne kadar iyiyim Ama verirsen o kadar sağlıklı şekilde yaşamına devam eder. Tavsiye edecek olursam da, hills, royal canin, nd marma mama kullanabilirsin. Iç dış parazitleri çok önemli ihmal edilmemesi lazım. Karma aşısını mutlaka yaptır, kuduz aşısı da sana kalmış veteriner ile konuşabilirsin. Keçeden kediye değişiyor bazıları çok sakin Uysal oluyor bazıları Çok hiperaktif oluyor. Ama bu onun oyuncu olduğu anlamına gelir aslında çok güzel. Tuvalet kabı pis kalmasın, günlük temizlemeye özen göster. Ona yeni oyuncaklar alabilirsin. Yaş mama çok sıklıkla verme, zaten sıklıkla verilmesini veterinerlerde önermiyor. Schesir yaş mama var önerim. Müsaitlik durumuna göre tabii çok da ihmal etmeden tüylerini taramaya özen göster Ve tabii ki tırnak kesimi.