Neden böyle bir şey yaptılar anlamadım ama dikkat çekici olmuş. Saçma olmuş da. Bir hayvanın düğüne davetli olsaydım garip hissederdim.

Neden böyle bir şey yaptılar anlamadım ama dikkat çekici olmuş. Saçma olmuş da. Bir hayvanın düğüne davetli olsaydım garip hissederdim.

Bu tip haberler çok enteresan geliyor bana çevremde göremeyeceğim tarzda o yüzden bu tip çevrelerde yaşayanlar çok şanslı değişik bir topluluk var.
Bu arada gelin eşek çok tatlı olmuş.😀
Eski manitanın düğünü 😂
Cevap
29Cevap
Hayır istemezdim. bu ülkede niye böyle şeyler oluyor.
. şu ekonomik krizde ancak eşekler evlenir mesajı verilmiş belli ki.. verilmek istenen mesajın doğruluğu yanlışlığı tartışılır..
En büyük özelliğim tatlım 😊
Para sıkıntısı hayatta hiçbir zaman bitmez.. gönlü tok biriyle olur ancak..
Haberi görenler anlık:
https://youtu.be/lwE50U4maaE?si=NiCt5vUMiK2NEQzLNerenin eşeği olduğuna bağlı. Karadeniz eşeği ise katılırım. Horon tepesi geliyor bu kadının.
Allah akıl dağıtırken bunlar ne yapıyordu acaba, eşekler şaşkın bakmış canlarım benim. Gitmezdim tabiki.
Az insan kılıklı eşek düğününe gitmedik, bu sefer Allah'ın takdiri ile o surete olan gerçek eşek düğününe katılmış oluruz.
İnsanlar evlenmeyince diğer insanlarda herhalde altınını takısını almak için böyle bir şey yaptı
Benim de köpeğim var onu evlendirip düğün yapmak isterdim babaanne olmayı çok istiyorum hiç de saçma değil
Her gün onlarca insan görünümlü eşek zaten evleniyor, gerçek eşekler evlenmiş çok mu?
Canım memleketim yaa havasındanmıdır suyundan mıdır hiç normal insan yok ya 😂😂
Köpeğe Doğum günü yapan oluyor da eşeğede düğün yapan olur😄
Eşekleri bile evlendiler biz bekarlar kalakaaldık sjdjdjdj
belki adamın çocuğu yok taktığı altınları böyle geri toplamaya çalışıyor mantıklı
Eşekler bile evlendi. Selim’de birikim yapayım diye ömür çürütsün… püüü
Ay yok almıyayım giden varsa benim adıma tebrik eder artık sjsjs
Bide gelinlikle damatlık giydirmişler hayvanlara gel de başka memlekette yaşa lsskkxxkkx
Polyannacılar : En azından gündemimiz sıkıcı değil. (YERSEN)
Ben kadın arkadaşım da geçenlerde bir eşekle evlendi
hergün bir sürü eşşek evleniyor zaten niye şaşırdınz 🤣🤣
Şu eşeklerden ne isterler hala bilmiyorum. Bu eşekler bigün ayaklanacak
bu durumun altında bir mesaj var ama çözemedim :D
Yani şimdi hakaret gibi algıladım efendim ben mi yanlış düşünüyorum
Benim kedimin çiftleştiği kediye Bihter ismini vermiştik🤣🤣🤣🤣
Eşsek hosaftan ne anlar misali😂yurdum insani bi baska
Genelde dugunleri esekler yapiyo zaten bu 1e1 temsil olmus
Mesela dayım olacak esek de evlenmis gergedanin tekiyle bence o daha degisik
İnsanların canı sıkılmış acilen kendilerine yapacak bir şey bulmalılar eşekleri evlendirmek bunu gösteriyor herkese Bakirköy gözükmüş
Ciddi haber mi bu jsjs
Edalı da modali yar
Jandarmaya ihbar ederdim.
(Utançlarından başlarını yere eğmiş hayvanlar!)
Bunlar beyinlerini tatile çikarmiş heraldr hahah
Dügün yapılmayan bi eşekler kalmıştı ☺️😂
Eşekler bile evlendi biz evlenemedik der insan..
Eşeklerin bu durumdan haberi var mıymış
Sen çok bılıyon
Canları sıkılmış bunların
Eşek bile evleniyor ben evde kaldım 😔
ben katılmak isterdim sjdjdjjhj
makaraya dahil olurudm
Gündem olmaya çalışıyorlar
Eşek nesilni korumya almak
Sevmiyorlar birbirlerini yüzlerinden belli
Kafayı yedi millet 😂😂😂
Eşek nesli tükendiği için yapılmış diye duydum 🙃
Buna kahkaha attım ya 😂
Canları oynamak istemiş, eşşeği bahane etmişler 😂
Nikah şahitleri olmak isterdim
Bunu da gördük nsnsnsm
Eseklerinn biten nesline dikkkat çekmek istemişler
Ay adam eşekle evlendi sandım bi an
Eşekler eşeklerle muhatap olur tablosu
Balayına da Maldivlere giderler 😂
Insanlar iyice b9ka sardi
Geline beşibirarada taktılar çok zoruma gitti
Beşi biyerde*
Gerdeğide merak etmedik değl adffaasd
Mutluluklar dileriz
Ayy çok tatlılarrr
cehalet
Tövbe tövbe
Çok mantıklı olmuş
isterim
Düğünleri sevmiyorum
😊😊cok komik isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?