Akşam 6 da kedi ısırdı, hemen gidip akşam 10 da aşı oldum kedi kuduzsa ölür müyüm?

Arkadaşlar çok huzursuzum. Sokak kedisiydi tırmalamadı ısırdı. Aşı oldum diğer dozları da salı ve perşembe günü olucam. Kediyi takip edin dedi kedi ölürse bi doz daha olucam bir şey olur mu
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar kedi sokak kedisi derken kastım bahçede yaşıyor bizim. O diğer kediyle kavga ederken arada kaldım o arada ısırdı beni. Ve hasta gibi de değil.
Akşam 6 da kedi ısırdı, hemen gidip akşam 10 da aşı oldum kedi kuduzsa ölür müyüm?
Cevapla