Aşısız kedinin tüyünü yuttum, ne yapmam gerek?

Bahçede baktığım birkaç yavru kedi var, aşılarını yaptıramıyorum durumum gereği. Az önce birini severken birkaç kez öptüm ve geri çekildiğimde boğazıma toz gibi bir şeyin gittiğini hissettim, muhtemelen tüy yuttum... ne yapmam gerek? Parazit olmayan kedinin tüyü problem yaratmıyor biliyorum ama bu yavrularda tehlikeli olabilecek bir şey var mı, yok mu ne yazık ki bilmiyorum...
Aşısız kedinin tüyünü yuttum, ne yapmam gerek?
Cevapla