Selam 🐾 Kimileri evcil hayvanının cins yani ırkının nasıl olduğuna bakıyor 🙄 aşırı saçma ötesi bir canlıyı ırkına göre ayırmak. Lütfen böyle yaparak sokak hayvanlarını da göz ardı etmeyin. 🐾
Hayvan sahiplenirken cinsinin sizin için bir önemi var mı?
Hayvanları çok seviyorum özellikle köpekleri, cinsel ayrım yapmam da şöyle bir durum var dişi yavruladımı birde torunlarla uğraş olacak ve bunun yanında onlara yeni yuvalar bulmak lazım emin olduğumuz yoksa akılımzda kalır, birde kedi ve köpekler çok uzun yaşamıyor bunun acısına asla dayanamam bundan dolayı çağdaş sevmeyi tercih ediyorum, Normalde eskiden kediyi sevmezdim balığa giderken bir kediye alıştım ondan sonra kedileri de Sevmeye başladım, İyisi mi beslememek.
Evet var. Sebebi dış görünüş değil karakter özellikleri. Mesela çok oyuncu kedi sevmez biri çünkü bakamaz. Onun için british en iyisidir bu yüzden. Her cinsin farklı özellikleri var. Hangisi benlik bir kediyse onu sahiplenmek bana mantıklı geliyor.(Fakat cins kedi beslemeyi tavsiye etmem her ne kadar bazen ihtiyaç olsa da.. Onlar pazarlanmak için acı çekiyor. Sessizlikleri de ondan.)