...,,,,
Kedi ve köpek mamalarına zam geldi, ne düşünüyorsun?
...,,,,
Bu durumu bekliyordum ne yazık ki. Anlam veremiyorum ama durum bu maalesef. Zaten hayvanlarin yedi şeyler az dışarda olanlar ise çöpten besleniyor oda olursa. Bence bu konuda ciddi bir adım atılmalı diye düşünüyorum. Yardım kuruluşları olur , belediyelerde görevliler olur. Bir şekilde bu konuda atım atılmalı.
Merhabalar
Her şeye zam gelir anlarımda ama sokak hayvanları çalışıyor mu maaşımı varda mama alacaklar cins kedilere aşırı para verileceğine sokak hayvanlarınada iyi mamalar verilse sadaka olur
Lan sanki hayvanlar para kazanıyorda bunlarda zam yapıyor 🤣🤣🤣🤣
Sansür var yazamıyorum 🤣🤣🤣
herşeye geldi
1800tl olmuş
Biliyorum
İyi her şey saol
Geçmiş olsun
Cevap
7Cevap
Şaşırmadım her şeye zam zaten
Neye gelmediki akaryakıta gaza zam gelince hersey etkilenir
Her şeye zam gelirken bir tek maaşlara zam gelmiyor vallahi yazıklar olsun
kedi köpek ve hayvanların yediği şeylere zam gelmemeli.. sokaktaki hayvanlara o an ne bulupta verelim mecbur mama alıp vermek gerekiyor. cins kedisi olanlar için daha sıkıntı çünkü onlar mama hariç bir şeyde yemiyor
Ulan vicdansız herifler bari hayvanların yiyeceğine göz koymayın ne denir ki zalimlik bu
İyice kafayi yediler mk bu ne zam zam gencecik yasimda ruhumu sömürdüler yeminle ya
Kimsenin onlari dusundugu yokki😏😔
Çok fırsatçılık yapıyorlar
Rejime direk 😂😂
Düşüncem yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?