Merhabaa 🌸
Çok sevdi orayı mama vericem gel diyorum yine de gelmiyor, nasıl çıkar bu çocuk oradan?

Merhabaa 🌸
Çok sevdi orayı mama vericem gel diyorum yine de gelmiyor, nasıl çıkar bu çocuk oradan?

Kolay kolay çıkmaz. Belli ki yerini bayağı benimsemiş. Bu arada kedinin adı nedir? Merak ettim de. 🐈
Adı Balım 🥰
Yaaaa, adı gibi kendisi de çok tatlı. 🥰
Teşekkür ederiz abisi 🌸
Rica ederim, efenim. ☺️
Çuk şiyin orayı sevmiş ona güjey biy yey hajırlayşan beyki çıkay
Cevap
9Cevap
sen den kurtulmak için elin den geleni yapıyor ama azrail gibi çökmüşsün tepesine rahat bırak
😂😂
Maşallah çok tatlı 😻 yemek göster oyuncak göster hemen gelir yanına 😅
acıkmadan çıkmaz. sen mamayı koy bir yere kendi gider yer
Acıkınca tuvaleti gelince gelir, çok sevimli 🥰
Oyuncakla oynat
😍😍 Yerimmmmm
Bizde seni ablası 🥰🌸
Sana bi engeli yoksa birak kalsin yani
Benimde kedim böyle
Çok tatlı ya🥰
Pisi pisi diye çağır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar