Böceklerin çoook gereksiz canlılar olduğunu düşünüyorum haklı değil miyim?

Yaratılış amaçlarını anlamadım hala hem çirkinler hemde zararlılar en azından kedinin köpeğin bir tatlılığı bir sevimliliği var okeyde bunların neyi var?
Böceklerin çoook gereksiz canlılar olduğunu düşünüyorum haklı değil miyim?
Cevapla