Son donemde hayvanları fazlaca itibarsızlaştırmıyorlarmı?

Son donemde hayvanları fazlaca itibarsızlaştırmıyorlarmı?

Daha yeni cektigim fotoğraf bu aynı zamanda vahşi bi ırk benim kopegim ama 7 yasinda hickimseye saldırmadı

Gecmiste ben calistigim donemde ayrı kaldigimizda açlıktan diger kopegime saldırdıgı olmuştu bunu neden diyorum hayvanlarla ilgilenilmeli tek sorunumuz hayvanlarin insanlara saldırması gibi lanse ediliyor

Cozumu okadar basitki tum yetkililer sehirdeki lokantalara hergun artık yemek getirin deseler okadar alinan vergilerle biraz yem alınsa bu canlara bakılsa hicbiri olmaz

Ülkkedeki yolsuzluk hırsızlık bu saf canlıların sayesinde üstüne perde cekilmeye çalışılıyor

Son donemde hayvanları fazlaca itibarsızlaştırmıyorlarmı?
Cevapla