Lütfen bilgi sahibi olan insanlar yorum yapsın.
Poodle cinsi köpeğim var cinsiyeti erkek. Bir ay olmadı henüz benimle. her şey yolunda.
Yavru daha 2 aylık.
Pasaport çıkarttım, parazit ilacı verildi, aşı oldu, sonra kuduz aşısı oldu ve çip takıldı. Yani herşeyi tam. Sadece bir sorun var.
Tuvalet eğitimi veriyorum çişini tuvalet pedine yapıyor gayet iyi yani. Kakasını bazen öde bazense başka tarafa yapıyor. Burada da şimdilik bir sorun yok ama bazen kakasını kokluyor , ağzına almak istiyor. Bu huyundan nasıl vazgeçire bilirim?
Köpeği olanlar sizin daha önce başınıza geldi mi. Veterinere söylemeden önce köpeği olmuş kişilerden bilgi almak istiyorum.
Poodle cinsi köpeğim var cinsiyeti erkek. Bir ay olmadı henüz benimle. her şey yolunda.
Yavru daha 2 aylık.
Pasaport çıkarttım, parazit ilacı verildi, aşı oldu, sonra kuduz aşısı oldu ve çip takıldı. Yani herşeyi tam. Sadece bir sorun var.
Tuvalet eğitimi veriyorum çişini tuvalet pedine yapıyor gayet iyi yani. Kakasını bazen öde bazense başka tarafa yapıyor. Burada da şimdilik bir sorun yok ama bazen kakasını kokluyor , ağzına almak istiyor. Bu huyundan nasıl vazgeçire bilirim?
Köpeği olanlar sizin daha önce başınıza geldi mi. Veterinere söylemeden önce köpeği olmuş kişilerden bilgi almak istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kopeklerde bu egıtımler zordur yotube kanallarında fıkır verıcı onerıler var bakkmalısın
Teşekkürler. Her zaman yapmıyor sadece bazen.
Tamamen huyundan vazgeçse hiçbir sorun olamayacak ortada
Ben ve ben
Sizde böyle durum olmuş muydu peki?
Evet
Peki nasıl vazgeçti? ya da siz görünce ne tepki verdiniz?
Ya en iyi mama alıyorum, yaş mama da veriyorum bazen. Yani beslenmesinde sorun yok ama ne diye böyle yapıyor ki