Kedime kronik böbrek yetmezliği teşhisi konuldu daha önce aynı teşhis kedisine konmuş olan var mı?

Kedime böbrek yetmezliği varmış böbrekleri küçülmüş veteriner 2-3. evre olabilir dedi. BUN değeri 67 civarındaydı konu hakkında deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz?

Kedime kronik böbrek yetmezliği teşhisi konuldu daha önce aynı teşhis kedisine konmuş olan var mı?
Cevapla