Pitbull sahiplenmek istiyorum. Nedeni; görünümü çok hoşuma gidiyor, cesur, dost canlısı, çok zeki ve sahibine çok düşkün bir köpek. Bu renkli olanından orijinal almak istiyorum ama orijinalini bulmam çok zor. Kötü özelliklerine gelirsek; eğitimi çok zor ve inatçı dominant bir yapısı var. Bunun için ayrı yeten köpek eğitmeni tutmak istiyorum. Sizin pitbull sahiplenmek isteyen bir insana bakış açınız nedir?
Pitbull sahiplenmek isteyen bir insana bakış açınız nedir?
Bir kişinin bir Pitbull sahiplenmek istemesi, genellikle o kişinin hayvanları sevdiği ve onlara iyi bakabileceği anlamına gelir. Pitbull’lar, doğru eğitim ve sosyalizasyonla sevgi dolu ve sadık evcil hayvanlar olabilirler. Ancak, herhangi bir köpek ırkını sahiplenmeyi düşünen bir kişi, özellikle de büyük ve enerjik bir ırk olan Pitbull’ları, aşağıdaki hususları göz önünde bulundurmalıdır:
Zaman: Köpekler, özellikle de aktif ırklar olan Pitbull’lar, düzenli egzersiz ve oyun zamanı gerektirir. Eğitim: Pitbull’lar genellikle enerjik ve güçlüdürler, bu yüzden düzgün eğitim çok önemlidir. Maliyet: Köpek sahibi olmanın maliyetleri vardır. Bunlar arasında yiyecek, veteriner hizmetleri, aşılar ve diğer bakım maliyetleri bulunur. Mekan: Büyük bir köpeğin yaşaması için yeterli alan gereklidir. Bu faktörler göz önünde bulundurulduğunda, bir Pitbull sahiplenmek isteyen bir kişiye bakış açım, genellikle olumlu olacaktır. Ancak, her durum farklıdır ve her köpeğin ihtiyaçlarına uygun bir ev bulunması önemlidir.
Ne dersen de sonuçta hayvan iç güdüsü gereği saldıracak. İnsanla kıyas edilmez. Zaten pitbull dediğin hayvan kırma bi tür ve saldırgan yapısı var. Beslenmesi ve sokakta gezdirilmesine karşıyım. Bu benim görüşüm
Ben de sen ve senin gibilere saygı duymuyorum. Çocuğu o itin saldırısına maruz kalan biri olsan o zmn o it gibi, saygı duyardın. Hem yorum istedin hem saygı duymuyorum diyosun o zmn hiç sorma bilader sorduysan da fikirlere saygı duyacaksın
Amma boş yaptın be bilader. Hayvanın karakterist özelliklerini say desem ona bile cevap veremezsin. Hem benim Pitbull besleyen arkadaşlarım var ve hiçbirinin köpeği kimseye saldırmadı. Mantıklı yorumlara saygı duyarım ben anladın mı.
Senin okuduğunu anlamakta kıtlık var galiba. Sana iki defa dedim bunun sebebi yanlış eğitim ve kötü yetiştirmeden dolayı diye. https://youtu.be/FmGmx-3wWV0?si=KKKdrW4OanNSx_RG Bu çocuk mesela benim arkadaşım. 5 yıldır besliyor ve kötü bir olay yaşamadı.