Köpeğe çok kötü zulüm etmişler, tedaviye gidiyoruz, insanlar neden bu kadar kötü?

#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴

Tedavi süresince paylaşıcam durumları.. Patilerine zarar vermişler yürüyemiyor.. Biraz duyarlı olalım, sahip çıkalım onlara.. Vetenirer hekim sakinleştirici yaptı, sonra gidiyoruz..

#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴

Köpeğe çok kötü zulüm etmişler, tedaviye gidiyoruz, insanlar neden bu kadar kötü?
Cevapla