Özellikle depresyon, düşük enerji, ruhani rahatsızlık çeken insanların kedi sahiplenmesi kesinlikle şart. 😃 Gir kızım çantaya da gir kutular bitti çantalar başladı😃
Evcil hayvan sahiplenince hayatında neler değişti?
Alışır benim arkadaşıma kedi verdim, eşi ya kedi gider evden ya ben anneme giderim demişti. 1 yıl geçti şu an mesela fotoğraf çekilecek arkadaşımın eşi hemen kediyi kucağına alıyor onsuz asla foto çektirmez 😂😂
Aaaaahh keşke bahane olsa jdmxkdmx ama annem korkuyor ablam korkuyor eve üç tane küçük çocuk gidip geliyor hayvana eziyet olabilir😂 ama son kararım artık kedi haberi geldiğinde eve getireceğim herkes alışsın :D
Evcil hayvan, hayvandan daha fazlası kesinlikle. Koyun koyuna yatmak onun mirlamasi bile huzur veriyor insana. Mesela benim de kedim var babam hiç isremezdi ama şimdi eve gelince ilk sorduğu şey kedinin nerede olduğu 😆