Hangi marka kedi maması almalıyım? En sağlıklısı hangisi?

3 aylık kedime hangi mamayı kullanmalıyım?

Proplan, Royal canin, advance, Reflex ya da başka?

Hangi marka kedi maması almalıyım? En sağlıklısı hangisi?
Cevapla