Sokak hayvanları bence dünyadaki en masum en temiz canlıları. Ben şahsen yolda dururum severim oynarım ve sürekli mamayla gezerim. Her ay düzenli bağış yaparım. Ama birde onlara kötü davrananlar var ki buraya yazamam düşüncemi. Peki sizin bakış açınız nedir?
Fotodaki minikleri önce sevdim sonra besledim.
Mama veririm
Karşıdan severim
Her ay düzenli bağış yaparım
Sevecektim ama alerjim var
Ben sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sokak hayvanları hakkında ne düşünüyorsunuz? Minik arkadaşlarımızla neler yapmayı seversiniz?
En İyi Cevaplar