


Hepsi benim bebeklerimmmm... 💓 💓 💓 💓
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴



Hepsi benim bebeklerimmmm... 💓 💓 💓 💓
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Evet çok güzel bir kedi bende tüm hayvanları seviyorum. hiç ayrım yapmadan. senin gibi iyi insanlar iyi ki var.. sizde olmasınız hayvanları düşünen yok. özellikle de kimse kimseyi düşünmediği ya da kötülük yaptığı zamanlarda.. çok tatlı kediler gerçekten 🌸
Sarı olanı çok tatlı yaa☺️ bizim evin arka tarafına da bir anne kedi üç yavrusunu taşımış, yavrular şu an oldukça yabani ve bir kez yemek vereyim derken annesinin birkaç gün başka yere taşıdığına şahit oldum ama şu an tekrardan buradalar. Onların birbirleriyle oyun oynamasını izlemek kadar tatlı ve keyif verici bir şey yok. Çok kıymetli bir iş gerçekleştirmişsin arkadaşım ben bir hayvan sever olarak seni tebrik ederim
Hayvanları seven onlara sahip çıkanlardan Allah razı olsun. Herş şey gönlünce olsun @nirhamm
Çok tatlılar.
Teşekkürler..
Ekmek arası yeniyor mu bunlar
Canımı çektirdin😍😍
Cevap
10Cevap
Maşallah size. Bizde sizin gibi Hamile bir kedi aldık büyüttük binanın içinde. Şimdi kocaman oldular bahçeye saldık.
Annesi yine hamile ne yapacağız bilmiyorum
inan bana sana huzur ve mutluluk getirecekler ne güzel bir iş yapmışsın
Bu kadar kötülüğün arasında iyi insanların bulunması ve güzel gelişmelerin olması beni çok çok mutlu ediyor, umutlaniyorum yaşama sevinci oluşuyor🤗🥰size sonsuz teşekkürler ✨🕊️💐
Guzeller de altından kalkmak mesele
Hakikaten güzelmiş
Yerim yer ya :D 💞
6 taneler ama hepsinin gözleri birbirinden güzel.. 💓
Maşallah ya hayvanlara aşığım, ne güzel bir şeye vesile olmuşsunuz, bunu ben de çok yaptım, ne mutlu 💞
Çarşıdan aldım bir tane eve geldim 10 tane olmuş🤣🤣
Evet bayılıyorum 😍
adı ne bunun
beyaz olsa pamuk diyebilirdik
Çok tatlılar
Çok güzel ya☺️☺️
Çok tatlılar maşallah
Çok güzeller 😍
Cok iyi
Çok şirinlerr
çok tatlılar ❤
Oyş gözlere bak. 😍
Ya yerimmmm
Aferin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?