Köpeğimin yavrularını sahiplendirdim, geri istesem ayıp olur mu?

Onları çok özledim :( yer sıkıntısı olduğu için sahiplendirmek zorunda kaldım
Köpeğimin yavrularını sahiplendirdim, geri istesem ayıp olur mu?
Cevapla