Sokak kedileri kısırlaştırılsın istiyorum, çok şey mi istiyorum?

Ağzına tükürdüğümün kedisi hamile kalıp kalıp geliyor birkac ayda bir, veletlerini de getiriyo doğurunca, penceremin önünü mesken ettiler resmen. Biraz ilgisiz biraktim gitti çok şükür, dedim herhalde ayağını kestim burdan çok şükür. Şimdi tekrar geldi. Sinekliğimi yırtmıştı hayvanın oğlu, değiştirttim Şimdi gelmiş yine tırmanıyor ağzına sçıcam bu gidişle. Off napicam ben
Sokak kedileri kısırlaştırılsın istiyorum, çok şey mi istiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben kedilerden nefret etmiyorum arkadaslar, bunu ve bhnun da annssini 2 yil besledim ben. Sadece nasil ayagini penceremden keseblirim bunu dusunuyorum. Ebediyyen gitsin istemem cok alistim bunlaraz 1 ay gitti aradm varligini, penceremden eve giriyor sinekligi yirtiyor, zarar vermeye basladi. Rica ediyorum yanlis anlamayin.
Sokak kedileri kısırlaştırılsın istiyorum, çok şey mi istiyorum?
Cevapla