Hangisi daha tatlı?
Kedi 🐱
Köpek 🐶
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Haliyle köpek dostuyum



Cevap
29Cevap
Çünkü köpekler karakter ve cinsi gereği daha vefalıdır. Kedileri sevebilirsin bende severim ama arkadaş dost vefa karşılıksız sevgi bekleyemezsin.
Kedim var. Köpeklere ölüyorum, bayılıyorum; bir de köpeğim olmasını çok isterdim ama bakımı çok zor.
evimde pekinezim var harika bir şey çok masum uslu uslu duruyor.
Kedi insanıyım köpekleri de çok severim ama kedilere aşığım
genelde 2 hayvana da bayılırım ama küçük köpekler... onlara tek kelimeyle aşığım
Kendi soruna cevap vermek de ayrı bir hismiş. Köpek tercihi₥
Her açıdan babsim tabikide gelir sırnaşırr öperim gülerr ve ısırırımm.
Ayy ben bütün hayvanları seviyorum.😍😍😍😍😍😘😘😘😚😊
İkisini de seviyorum ki ama daha yakın olduğum kedidir.. 😻
kedileri de çok seviyorum ama sanırım köpek insanıyım...
kediler insan gibi nankör ya köpekler hem korumacı hem de sadık.
Bu soruyu pufudugum la beraber cevabladık sizlere çok selamı varr.
İkisi de güzel güzel fakat kedi daha temiz bir hayvan
Dolym vardı eskiden huzur veriyordu ama şu an yok çok özlüyorum onuu.
evde minnak bir tekirim var minnak olduğuna bakmayın delidir kendisi.
bal yanaklı tosbiğim var bi tane her sabah beni kadlırır.
Köpekler daha sadıktırlar uslu dururlar kediler çok yaramaz oluyir genelde 🙂
köpeklerin duygusallığı daha çok ve gerçekten çok güzel koruyorlar. abimin kız arkadaşında alman kurtu vardı abim kendinden çok köpeğe güveniyordu.
minnoş kediler tabiki özellikle uslu duranları ama bazen haylaz olsalarda.
evde mazlumumuz var genelde abimle çok uğraşır arada tırmalar abim de onu ısırıyor.
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊 şimdiden teşekkürler...
köpkeler köpkelerrr çok şapşallar böyle kediler gibi çizmiyorlar severken bile masumlar.
lesim benim her sabah üsütmde debelenir kaldırmak için sırf mama yok diye yalayarak yine kaldırır.
Veteriner hekim olunca seçim yapamıyorum 🤗
İkisi de tatlı, ancak kedileri daha komik bulurum.
Pamuk beyazından daha beyaz bir pamuğum var evde her anını çekiyorum.
AA ne güzel 😊
babidim var bir tane sürekli ısırır tıslar sanki yılan ama birde sırnaşıyor.
Lusim ile sabah gezisindne selamlarrr hem bana yoldaş oluyor hemde sporumu yapıyorum.
Puffy ile sürekli kavga ederiz özellikle yatak konusunda ama ufak üzülsem gelip mutlu eder.
köpe sadıktır kedni aynıı aynı insanlar gibi nankörler her yerimi çiziyorlar.
her yerde mutllaka bir tane köpek dostum var cidden böyle sinerjimi alıyor.
aslında ikiside çok güzeller ama benim kedi tüyüne karşı alerjimden dolayı köpek diyorum.
Nankör olmasalar cidden kediler ama köpekler sadık ve dostlar sırf bu yüzden no cat yes dog.
Kedim var. Evde bir çok küçük dost baktım ancak isteyip sahip olmadığım sadece köpek var.
Her hayvanı severim ama kediden korkmam
Köpekleri daha çok seviyorum 💗
Köpek ama kedi de severim
Çünkü hep kedi annesiydim.
kedileri çok severim
3 kedim var. :D
Köpekler. kediden daha sadiktir
Kediler çok, tatlı
Kediden tatlı köpek var mı beee
ikisinide severim.
Kopra daha tatlı diyolar
Kobra*
Kedi insanıyım
Çok sadık ve en akıllı hayvanlar bence
Kedi daha tatlı köpeğinde yavrusu
Yavru kediler hepsinden tatlı köpekler sevince tatlı
Ikiside degil
Kedi
Köpek 🐶
Kedileri sevmem
Kedi tercihim olurdu
Köpkeler adamdır
Kedi insanıyım.
hicbiri
Köpek
Köpkeee 🐶
Köpekçi ii 🤭
Kedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?