Hiç muhabbet kuşunuz oldu mu? Olduysa neler konuşurdu?

Benimki nerden öğrendi bilmem "Kafa çalışıyor", "Geçmiş olsun" ,"Ayşegül" diyip duruyor.🤣

Babacık cici kuş aşkım ayrı tabii😂

Canımın içi🧿💛💙💚
Canımın içi🧿💛💙💚
Hiç muhabbet kuşunuz oldu mu? Olduysa neler konuşurdu?
Cevapla