Benimki nerden öğrendi bilmem "Kafa çalışıyor", "Geçmiş olsun" ,"Ayşegül" diyip duruyor.🤣
Babacık cici kuş aşkım ayrı tabii😂

Benimki nerden öğrendi bilmem "Kafa çalışıyor", "Geçmiş olsun" ,"Ayşegül" diyip duruyor.🤣
Babacık cici kuş aşkım ayrı tabii😂

Çok tatlı evet bizimde vardı adı Çetoydu, kedi saldırdı Alanya'da vefat etti. Babacık cici Çeto akıllı Çeto Beşiktaşlı Çeto abicik derdi
https://www.youtube.com/embed/--tkcP3BbMMhttps://www.youtube.com/embed/GsRkX7OEw-EBak bunlar
Erkek 4 yıl baktık
Ceyran da bırakma dikkat et hasta olur arada vitamin ver kuş vitamini var, birde genelde şeker verme hasta olur
Hadi bakalım. 🤗
En iyi cevap seçimi için teşekkür ederim
Evde senin dışında bu lafları edenler vardır 🤭 benim olmuştu, kardeşim ince ses tonuyla cicim demeyi öğretmişti. Ben ise kalın sesimle canım demeyi öğretmiştim. Benimkini zorlayarak kaba kaba söylemesine çok gülerdik 🤣🤣
Cevap
4Cevap
hiç olmadı maalesef
Oldu bir keresinde. Ama sonra tekrar geri vermek zorunda kaldık. Bize uyum sağlayamadı, ama verdiğimiz zaman daha mutlu oldu, çiftleşti😂
Eskiden olmustu ogrettigim şeyleri konuşuyordu iste babacik aşkım annecim cici kuş 😂
Var ama konuşmuyor yalnız inanılmaz oyuncu. Konuşsa neler söyletirimde maalesef. 🙄
Varlığı yeter konuşmasada olur.
Benim civciv vardı çilli horozum dedim tavuk oldu 🤦
Evet 😂
Olmadı ama olsun istiyorum
3 tane besledim hiçbiri de konuşmadı
Ama çok tatlılar küçücükler kxhsjfn
İki tane vardı hiç konuşmadılar
Oldu hiç konuşmadı çünkü öyle çabam olmadı
küfür ederdi dakika başı
kendi öğrendi wallooo
Olmuştu
Evet muhabbet kuşum oldu ama vefat etti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar