Sokaklarda çete gibi geziyorlar, ben çok saldırı olayları gördüm duydum, evet görüşleriniz nedir?

Sokaklarda çete gibi geziyorlar, ben çok saldırı olayları gördüm duydum, evet görüşleriniz nedir?

Düzgün barinaklar olmalı. Kurtaran ev var bilir misiniz. İnternet sitesine bakabilirsiniz. Onun gibi barınaklar olsa keşke. Bende çok köpek besledim dışarıda şu an 15 kedi besliyorum baya tecrübe sahibiyim. Barınakların çoğuna gittim. Ama hepsi güvensiz. Çoğu başıboş. Belediye veya devlet artık her neyse düzgün barınaklar yapmalı. Kaliteli güzel.
Cevap
6Cevap
Rehabilite merkezleri ıslah edilebilir, sayısal olarak.
Ben seviyorum hepsini 🤣🤣 etrafıma toplansinlar 🤣🤣
Sokakta kopek gorunce yolumu degisiyorum ya da milletin arkasina saklaniyorum😂
Çözüm yok o bile siyaset konusu
Herkes sahiplense
Belediye"yi ara.
her gördüğüne inanma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?