Kediciyim ama köpekleri de çok severim

Kediciyim
Köpekciyim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kediciyim ama köpekleri de çok severim


Kediciyim ama köpekleri de çok severim bir tane de oğlum var evde 😄
Dünya tatlısı bu oğluş maşallah <3
Teşekkür ederiz 😸💗
Cevap
4Cevap
Bende tüm hayvanları seviyorum en çok rakun ve köpekler
Tüm hayvanları seviyorum. Ancak kedileri biraz daha farkla seviyorum.
İkisini de seviyorum, ama birinden birini alıp beslemem gerekse köpüş.
Her iki türü de seviyorum ama köpeklere karşı ayrı bir zaafım var..
Sinop çevresinde yavru kedi sahiplendirecek olan bana yazsın
Hepsini çok seviyorum ama köpekleri bir başka 😇
Kediler daha önde benim için.
köpekler benim için çok ayrı
Her ikisinide çok seviyorum dostlarımız!
kediler bir tık önde ya.🥰
Kediiciyim
Kedü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?