Sokak kedisi sonutca yaa sadece Ücretsiz dediğim yani suanlik ücretsiz sonra donucem oduycemmm şu an ödeme yapamam :((((

Sokak kedisi sonutca yaa sadece Ücretsiz dediğim yani suanlik ücretsiz sonra donucem oduycemmm şu an ödeme yapamam :((((

belediyenin veterinerine götürürsen ücretsiz bakarlar ama kediyi sana geri vermezler sen bulduğun sokağı bildirirsin onlar tedavi ettikten sonra o sokağa bırakırlar
Belediye uğraşmıyor uyutuyor
özel veterinere götürsen de ücretli bakarlar maalesef
O zaman maaş gününe kadar bekleyip götüreyim mantıklı olan bu gibi sanki
Cevap
2Cevap
şöyle düşün hastasın sigortan yok. özele gideceksin böyle diyeceksin, bakarlar mı
Açıklamayı okudun mu ben sonra dönüş yapacağım şu an maaşımı cekmedimmm
Daha önce bakmıştı
Ama tekrar tekrar gitmeyi utanıyorum
Tanıdık Evet ama utanıyorum
İyisine denk gelmen lazım.
bakmıyorlar
Ben sonra ödeyeceğim rica etsem bakar mı ki
Dene şansını
Bakmazlar
O zaman belediye arim
Ama kedi yaklaşmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?