Bir miyavlama duydum. Israrlı bir sesti. Bakınca ne göreyim. Mutfaktan çaldığı balığı bana göstermek için miyavlıyor. Aferin sana dedim. Taranmayı hak etti. Aynı tarakla saçımı da tarıyor olmamı dert etmiyor. Ben etmeli miyim?

Bir miyavlama duydum. Israrlı bir sesti. Bakınca ne göreyim. Mutfaktan çaldığı balığı bana göstermek için miyavlıyor. Aferin sana dedim. Taranmayı hak etti. Aynı tarakla saçımı da tarıyor olmamı dert etmiyor. Ben etmeli miyim?

Öpenler var koklayanlar var sarılıp uyuyanlar var. Sen sadece tarağı sürmüşsün ne olacak ki. Tabii kedinde pire falan yoksa sana da bulaşır sonra kaşıntı olur o sıkıntı. Yoksa diğer kişilere göre seninki normal yani.
Sen igrenmiyorsan olur ama parazit falan varsa dikkat et
Uyarınız için teşekkür ederim.
Cevap
1Cevap
Sorun olabilir
Kedim rakuna benziyor mu?
İkinizde temizseniz sorun olmaz galiba sanırsam😬 ama siz yinede farklı tarak kullanin
Sokak kedisi 🤣
İkinizide hortumla yıkamak lazım o zaman😬
Bundan pek hoşlanmayabilir :)
Tamam vazgeçtim:)
Ama ben isterim. 🙃
Hortumla yıkanmayımı:)
Evet. 🐱🐱🐱
Bence istemezsiniz:)
Temmuz, ağustosta belki. :)
Kedi demeye bin şahit.. birde çok çirkin 🤣
Kadın kadın!!! Sen hiç aynaya baktın mı benim prensesime laf ediyorsun. Çirkin diyorsun. Ağzını yırtarım senin maymun.
Sensin o
Ne demek sensin o. Kadın kadın diyorum. Sensin o diyorsun.
Kolundaki kıllara bak asıl sensin maymun olan 🤣
Oha. Kara vicdanlı. Şeytan mı taşlıyorsun mübarek. 🤣🤣 Vurdu gol oldu. Saygılar...
Bakımlıysaniz sorun yok. d
Aslında bu sokak kedisi. Zaman zaman eve alıyorum. Kesin bitlidir.
Aaaa 🙈
🐞🐞🐞🐞
Sokak kedisi ise bitlidir saçına da bit girer 😅
Sokak kedisinin bitleri beni sevmiyor. 🙃
Sen seviyorsun diye onlar sevecek değil ki ah nazım 😅
Biraz üzerimde gezip geri kediye dönüyorlar.
Ne münasebet. Ben de onları sevmiyorum hem.
İyi 🤗
şu an kedi çenemi ve dudaklarımı, burnumu yalıyor.
😝😝 huylanmıyor birde
Dilinin zımpara gibi olması haricinde sorun yok.
😆😅
Uyudu. Dün gece evde kalmasına izin vermek istedim.
İyi yapmışsın
Ben uyurken katlı duran kilimleri devirmiş. En son yatağımdan dolapların üzerine ziplarken uyandım. İnmesini bekledim. İnince yakalayıp attım dışarı. 🤣🐱
Tam bir serseri. Zeyna mübarek.
Sokaktan alıp getirirsen öyle olur tabi 😅
Ne yapacaktım başka?
Keyfine kalmış
Seviyor beni. Yapacak bir şey yok.
Bitlidir ama sevmiyor demiştin 😅
OoOoOoOo hiç anlamışsın. Kaçırmışsın orayı. Kedinin bitlerinden bahsediyor yazar orada.
Anlamamak bazen en güzeli anladık da ne oldu 😅😬
He. Sanki neyi anladık hem. Sanırsın kâinatin sarılarını anladık. Neyi anlasak ne olur
😅🤷🏻♀️
Seni takip edeceğim.
Peki 👍🏻
Sen de beni et. İletişim için değil. Olur mu?
Olur 👍🏻 iletişimden ziyade görüşlerde daha iyi anlaşıyor insanoğlu
Allah Allah. Camdan odama bir taş geldi.
Kim attıysa. 🤣
Çok tatlıymış
Parazit olabilir belki kedide
Temizliyorsan bence sorun yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?