Kedimi takip şartlı sahiplendirdiğim için linç edilmem normal mi?

Kedimi takip şartlı sahiplendirdiğim için linç edilmem normal mi?
Kendime göre sebeplerim vardı. İyi bakabilsem zaten bir başkasına vermezdim. Eşim yok, yalnızım, bebeğim var. Tahmin edersiniz ki evde beni bekleyen bir ton sorumluluğum var. Son zamanlarda kediyle zerre kadar ilgilenemez olmuştum. Bebeğimi de kıskanıyordu, hiç yanıma yaklaşmaz olmuştu. Sürekli üzgün vaziyette tek başına uyuyordu. Tüm bunları ve gelecekte de çıkabilecek sorunları düşünerek sahiplendirdim. Verdiğim kişi de daha önce kedisi olan biri. Sabahtan beri haberleşiyoruz zaten, durumu hakkında da bilgi alıyorum. Hayvanın iyiliği her şeyden önemli. Benim yanımda kalıp mutsuz olacağına, göz ardı edileceğine başka bie yuvada mutlu olmasını istedim. Onu barınağa ya da sokağa terk etmedim. Her neyse, bu durumda insanların sabahtan beri cinayet işlemişim gibi beni yargılaması normal mi yani? Resmen 17-18 yaşındaki çocuklar tarafından linç ediliyorum (bu sitede). Hayatlarında kaç kere sorumluluk aldılar, kaç kere çocuk büyüttüler, hayvan beslediler acaba...
Kedimi takip şartlı sahiplendirdiğim için linç edilmem normal mi?
Cevapla