Kedimi sahiplendirdim. İnanılmaz üzgünüm. Bunu nasıl atlatacağım ❤️‍🩹?

Kedimi sahiplendirdim. İnanılmaz üzgünüm. Bunu nasıl atlatacağım ❤️‍🩹?
Kedimi sahiplendirdim. İnanılmaz üzgünüm. Bunu nasıl atlatacağım ❤️‍🩹?
Güncellemeler
+1 yıl
Yargılamak yerine empati kurmayı deneyin biraz. Eşim uzakta, ben yalnızım ve 5 aylık bebeğim var. Arabam yok, ulaşım zor benim için. Veterinere götürmek, evde ikisiyle ilgilenmek hepsi zor. Emin olun ki kedimi sizin söylediğinizden daha çok seviyordum ama depresyona girdiğini kendi gözlerimle gördüm ve sahiplendirmenin onun için daha iyi olacağını düşündüm.
Güncellemeler
+1 yıl
Mal mal yorum yapmaktan vazgeçin. Siz kimsiniz de beni yargılama hakkını kendinizde görüyorsunuz? Size gelin beni teraziye koyun ölçün tartın diye soru soran olmadı. Kendiniz çok vicdanlıysanız gidin muhtaç durumda ne kadar hayvan varsa hepiniz sahip çıkın bakalım, biz de görelim.
Kedimi sahiplendirdim. İnanılmaz üzgünüm. Bunu nasıl atlatacağım ❤️‍🩹?
Cevapla