Deprem bölgesindeki "Afitap" isimli köpeği çevik kuvvet sahiplenmiş. Köpek benden daha iyi poz vermiş diyenler burada mı?

benden daha cool valla tibini yediğim :D <3
Deprem bölgesindeki Afitap isimli köpeği çevik kuvvet sahiplenmiş. Köpek benden daha iyi poz vermiş diyenler burada mı?
Deprem bölgesindeki "Afitap" isimli köpeği çevik kuvvet sahiplenmiş. Köpek benden daha iyi poz vermiş diyenler burada mı?
Cevapla