Ulan ben kendime bisiklet alamıyorum gitmiş Meksika catrellerinden atv almış. Evden kaçarken de kaza yapmış. Şimdi de ceza vermiyim diye ölü taklidi yapıyor. Sizce 3 ısırık cezası mı veriyim, 5 mıncırma cezası mı? Kedi mi aldık, Lara Croft mu aldık belli değil arkadaş. Geçen gecede kardeşi ile uykumda beni boğma planları yapıyordu ben uyanınca da miuv miuv. Bu kedi benim kaderim yav.. 🦁
Evden kaçmayı planlayıp kaza yapan kedime hangi cezayı vermeliyim?
3 gün boyunca senin yerine vinçte o çalışsın. Ona hayatı öğretmen lazım babası bu ceza eğitici ve öğretici olur. Ne kadar yorulduğunu görünce bir daha böyle lüks şeyler alıp evden kaçıp gezmeye kalkmaz
5 mıncırma cezası daha iyi bir ceza gibi. Ancak bu masumiyetin hata yapacağını sanmam. Maşallah çok şeker. Bence sizin hüsnü kuruntunuz sizi boğmaya çalışmıyor. 🌻🌻