Köyde baktığım kedi bir ayağını yukarıda tutuyor. Ben ne yapabilirim?

Birkaç gündür böyleymiş sanırım çok yüksekten atladı incitti. Veterinere götürecek paramda yok. Zaten kedi kutularına da asla girmez. Kendim bir şeyler yapamaz mıyım?
Köyde baktığım kedi bir ayağını yukarıda tutuyor. Ben ne yapabilirim?
Cevapla