En yakın arkadaşım, köpeğim öldü. Yokluğuna nasıl alışırım?

Merhaba arkadaşlar. Çocuktum o zamanlar Tv'de Pulsar vardı. Her gece rüyalarıma girerdi çok isterdim onun gibi bir köpeğim olsun. Babam 8. yaş günümde bana bir alman kurdu getirdi sürpriz yaptı. Onunla büyüdüm ona hep ben baktım hiç bir dakikam ondan ayrı geçmedi evde. En yakın arkadaşım dostum oğlumdu. Herkes gitti ama o hep vardı. Yaşlıydı artık 13. yaşında öldü bebeğim. Kendimi iğrenç hissediyorum duygularım tarif edilemez. Bundan sonra hayatıma nasıl devam edeceğim? Eşyaları duruyor hala o bakışı gözlerimin önünden gitmiyor..
En yakın arkadaşım, köpeğim öldü. Yokluğuna nasıl alışırım?
Cevapla