Bir kedinin kuyruğunu böyle kıvırması iyi mi kötü mü?

Bahçede kediler var onlara mama falan veriyorum. Bir anne bir de yavrusu var. Bir de erkek bir kedi var sarman. Yarının babasının o olduğunu düşünüyorum. Ne zaman mama vermeye gitsem ya da camda gorse benim miyavliyor hep cama geliyor falan. Ama miyavlaması normal degil sanki. Gıcırtı gibi miyavliyor. Bir de hep kuyruğunu böyle kiviriyor öyle dolaşıyor. Bir hastalığı olabilir mi yoksa normal mi? Ta uzaktan bile gicirdar gibi miyavlayarak geliyor.

Resmi çizemedim ama anlaşılıyor bence.

Bir kedinin kuyruğunu böyle kıvırması iyi mi kötü mü?
Bir kedinin kuyruğunu böyle kıvırması iyi mi kötü mü?
Cevapla