Kedim 1 yaşında 1 yıldır sadece gördüğü kedi annesiydi şimdi annesi doğurdu 2 günlük bebekler ve diğer kedim çok korkuyor annesine tıslıyor yavrulara tıslıyor yavruları yakınlaştırdığım zaman korkup kaçıyor yavruların olduğu odaya girmek bile istemiyor 😢🥺 fotolarda örneği sürekli banyoda duruyor
Kedim yeni doğan kardeşlerinden korkuyor ne yapmalıyım?
Biraz daha büyüsünler alışır ama bana sorarsan şimdilik pek yaklaştırma zira onun oyun olarak yapacağı bir şey bebekler açısından sert ve ağır olabilir en azından gözetimin altında olsun. 1 aylık olduktan sonra birbirleriyle bol bol oynarlar.
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
İlk defa yaklastirdim belki koklar kokusuna alışır diye ama çok sinirlendi daha yakınlaştırmam kendi kendine alışsın 🤷🏻 kedi hırçın bir kedi değil kimseye tıslamaz ve hiç tırmıklamaz o yönden korkum yok ama tabiki kedi aklı bilemeyiz umarım alışır
Maşallah çok güzel kediymiş biraz sev onu psikolojisi bozuk
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet iki gündür çok gariban duruyor evde hemde annesini kıskandı hemde farklı kedi kokusu alınca korktu kendini güvende hissetmiyor köşelere geçiyor sürekli garibim