Bence hiç de mantıksız olmaz. Bir evlattan farkları yok onların...

Bence hiç de mantıksız olmaz. Bir evlattan farkları yok onların...

Bilmiyorum artık.. bişey olursada sonunda üzülmek var
🥺
Cevap
7Cevap
Bence mantıklı olur. sonuçta hayvanları seviyorum
Evet ama ömürleri insana göre daha kısa olduğu için ölümleri de çok can yakıyor 🥺.
Çok can yakıyor...
Hayvana evlat gibi davranılmasını dogru bulmuyorum. Hayvan beslemenin bir fayda mantığı olmalı.
Nasıl davranılmalı peki sence?
Evet buluyorum. Neden olmasın. Çocuk da sahiplenebilirler ama öncelikli olarak hayvan sahiplenmek güzel bir başlangıç olabilir.
Onlarda bir nevi çocuk değil mi sorumluluk ağır bir şey herkes taşıyamaz.
Çocuğa bakmak sorumlu büyük gerek yok bir DNA ortaya bırakmaya.
Evet olabilir. Biz büyüyünce anneme kedi aldık bizi salsın diye 😂
Bir an evvel sahiplenmelisin
Kendim için sormadım.
Bitkide sahiplenebilirler bence.
Hayvanlar 🥺
Bir insanın veremediği sadakati veriyorlar. Ah canımlar. 🖤
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar