Kedi ya da köpek maması alırken dikkat ettiğin faktör hangisi?
Markasına
İçeriğine
Fiyatına
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kedi ya da köpek maması alırken dikkat ettiğin faktör hangisi?
Evdeki için kalitesine ama sokaktaki canlarım için (Mamalar bu kadar pahalanmışken) fiyatına maalesef. Gidip çok kötü mamaları almıyoruz elbette ama brr şekilde ne kadar ucuz o kadar çok mama ve besleme desek zorundayız
Bende kampanya ve indirimlere bakıyorum sokak patilileri için 🐾
Ben oraya bakmamıştım bir bakayım
Cevap
5Cevap
İçeriğine
İçeriklerinin çok kötü olduğunu düşünmüyorum hepsi birbirine yakın. Kedolarım hangi mamayı daha rahat yiyip seviyorsa onu alıyorum
Evet sonuçta hepsi benzer içeriklere sahip olacak şekilde üretiliyor. Fiyat biraz etkiliyor
Mahalledeki kedi ve köpeklere alıyorum genelde fiyatına bakıyorum
Mahalledekiler için bende fiyata göre alıyorum
Maalesef şartlar… biz üstümüze düşeni fazlasıyla yapıyoruz
İkisine de bakarım. Genelde kaliteli mamaların içeriği de iyi oluyor. Aslında doğru orantılı bir durum.
İçerik ve fiyat arasında denge kurmaya çalışıyorum denebilir.
Kuramasak da o dengeyi bir şekilde alıyoruz
Markası da çünkü markası iyi olan bir ürün gerçekten kötü çıkmıyor
Köpeklere mama almam. Katil onlar. Sokakta köpek istemiyoruz
Sedakaram, ne ohası boş yapma. Ben bu yorumu yaptıktan sonra bile 1 çocuğu daha öldürmüşler. Çocuğu kovalamışlar yine itler, çocuğa araba çarpmış. Siz kızlar bu canavar itleri neden çok seviyorsunuz acaba 😄
Patili çocuğum yok, pençeli çocuğum vardı o da uçtu gitti
Doğal seleksiyona karışılmamalı...
ne yersem veriyorum tuz şeker hariç
Yemek ayırt etmiyor demek ki benimki mama konusunda mızmız
Markasına bakıyorum
marka ve içerik
Fiyat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar