Kediseverler yazabilir mi? Kediyi alışık olduğu yere bırakmam mı daha uygun yoksa benim bulunduğum bölgeye mi?

ayağı yaralıydı öyle ce bırakmak istemedim olduğu yerde, oralarda yakinlarda hayvan hastanesi vardi igne vs yapti bende eve getirdim. iyileşti. ama kararsız kaldım bulunduğu bölge de güvenli biraz bi diş hastanesi var onun önünde duruyor, amaa ordakiler ne su nede mama koymuş bilmiorum normalde bişey veriyorlarmıydı. ama barinağı aramiş onlarda yarali gorunce. neyse bizim mahallede birakirsam arada sirada su mama verme sansim olur ama oraya birakirsam bilmiorum herzaman gidemem herhalde biraz uzak. sizce alistigi yermi daha iyi bizim mahallemi iyi olur onun icin.

Kediseverler yazabilir mi? Kediyi alışık olduğu yere bırakmam mı daha uygun yoksa benim bulunduğum bölgeye mi?
Cevapla