Evcil Hayvanlar Simsiyah bir kedim oldu. Zeytin, kömür gibi klasik isimler dışında isim önerileriniz neler? siyasetcikadin Takip Et Xper 3 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor siyah bir kedim oldu ama isim bulamıyorum lütfen zeytin kömür falab olmasın Güncellemeler+1 yıl Karabiber koydum arkadaslar adini Simsiyah bir kedim oldu. Zeytin, kömür gibi klasik isimler dışında isim önerileriniz neler? Cevapla Fal Soruları Öneri Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 10,4b cevap paylaştı. bence hayat olabilir veya karamel 0 0 Yorumla
IamtheHunter Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Aynı kediden var bende Şu an 2 veya 3 yaşında ama hiç büyümüyor cins Galiba tüyleri çok temiz cok parlak hangi cins bilmiyorum 0 2 Yorumla siyasetcikadin +1 yıl Benimde kedim vardi öldü ama 6 7 aylıkti fakat daha 2 2 aylik gibiydi tipi hic buyumuyordu Yorumla IamtheHunter +1 yıl Benimde öyleyei yavruladi yavurlar gri Yorumla
Derinhayel Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Oldu derken yeni mi doğdu yoksa aldinmi kedi merak ettim 0 4 Yorumla siyasetcikadin +1 yıl Doğdu 💖💖 Yorumla Derinhayel +1 yıl Hayırlı olsun Yorumla siyasetcikadin +1 yıl Tesekkurler Yorumla Derinhayel +1 yıl Rica ederim Yorumla
beyefendiks Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 89% +1 yıl Pablo veya escobar koy ismini. Çok tatlı Allah ikinizde uzun ve mutlu ömür ihsan eylesin inşallah. 0 1 Yorumla siyasetcikadin +1 yıl Amin insallah teşekkürler bu arada karabiber koydun ismini Yorumla
BenKalenderMeşrebimm Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 99% +1 yıl Çaklıt, şokella, Bihter/bitter, karam, ama kedi ismi seçerken içinde ‘s, ş’ harflerinin olması daha iyi. 0 0 Yorumla
InoriYuzuriha Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Renk olarak konulan isimleri anlamıyorum pamuk gibi... İsmi sen ne istiyorsan o olur. Kedinin rengine göre olmasına gerek yok. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Benim kizda üç tane kedi istiyor. Böyle karanin adi gece, bembeyaz olanin adi gündüz,. Sari olanin adida güneş olacakti. Annesi aldirtmiyor kedi 0 0 Yorumla
GeceMuhafızı Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Yumoş olabilir ama kuşum öldü kedi yüzünden 😭😭😭 0 2 Yorumla siyasetcikadin +1 yıl ALLAH RAHMET EYLESİN 🥺💖 Yorumla GeceMuhafızı +1 yıl Teşekkür ederim ama hayvanlar için Allah rahmet eylesin demek pek doğru değil Yorumla
Balhaatunn Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Kömür ismi çok güzel aslında benim oğlumun adı😃 0 1 Yorumla siyasetcikadin +1 yıl Ya ne biliyim cok klasik geldi yoksa kötü degil:) ) :) Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl MambaThorElmas bunlar da olabilir 0 0 Yorumla
kuralsiz_pisikopat Takip Et Guru Yaş: 46 , eic 95% +1 yıl Reşo olsun garip ama guzel isim. 0 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 872 cevap paylaştı. insan ismi koy kedilere yakışıyor 0 0 Yorumla
AltınYaprakS Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Evcil Hayvanlar konusunda 335 cevap paylaştı. Mavros. Yunanca siyah demek. 0 0 Yorumla
thealieren Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Nigga (Şakasına diyorum lütfen yanlış anlamayın.) 0 0 Yorumla
BerkaySimsek95 Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Dizel 😄😄 0 1 Yorumla BerkaySimsek95 +1 yıl ya da dişi ise Asuman, hadise 👍😄 Yorumla
Utukk_aann Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 88% +1 yıl Mohikan 0 1 Yorumla Utukk_aann +1 yıl Zifiri karanlıktan zifir Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
bence hayat olabilir veya karamel
Aynı kediden var bende Şu an 2 veya 3 yaşında ama hiç büyümüyor cins Galiba tüyleri çok temiz cok parlak hangi cins bilmiyorum
Benimde kedim vardi öldü ama 6 7 aylıkti fakat daha 2 2 aylik gibiydi tipi hic buyumuyordu
Benimde öyleyei yavruladi yavurlar gri
Oldu derken yeni mi doğdu yoksa aldinmi kedi merak ettim
Doğdu 💖💖
Hayırlı olsun
Tesekkurler
Rica ederim
Pablo veya escobar koy ismini. Çok tatlı Allah ikinizde uzun ve mutlu ömür ihsan eylesin inşallah.
Amin insallah teşekkürler bu arada karabiber koydun ismini
Çaklıt, şokella, Bihter/bitter, karam, ama kedi ismi seçerken içinde ‘s, ş’ harflerinin olması daha iyi.
Renk olarak konulan isimleri anlamıyorum pamuk gibi... İsmi sen ne istiyorsan o olur. Kedinin rengine göre olmasına gerek yok.
Benim kizda üç tane kedi istiyor. Böyle karanin adi gece, bembeyaz olanin adi gündüz,. Sari olanin adida güneş olacakti. Annesi aldirtmiyor kedi
Yumoş olabilir ama kuşum öldü kedi yüzünden 😭😭😭
ALLAH RAHMET EYLESİN 🥺💖
Teşekkür ederim ama hayvanlar için Allah rahmet eylesin demek pek doğru değil
Kömür ismi çok güzel aslında benim oğlumun adı😃
Ya ne biliyim cok klasik geldi yoksa kötü degil:) ) :)
Gece.
Asil bir isim.
Minik, kuzu, tavşan.
Mamba
Thor
Elmas bunlar da olabilir
Kuro : japonca kara demek
Şaşkın olsun, güzel kedi
Reşo olsun garip ama guzel isim.
Bitter çikolata gibi ya bitter koy😂
Kömür gözler o bal dudaklar
Karamsar koy
Ya da karabiber
insan ismi koy kedilere yakışıyor
Zenci
Mavros. Yunanca siyah demek.
Zenci
Arap
Karam
Minik, minnoş. karabiber, pofu
Sirius🥺🥺
Nigga (Şakasına diyorum lütfen yanlış anlamayın.)
Gece...
Gece
Dizel 😄😄
ya da dişi ise Asuman, hadise 👍😄
Üzüm
arap
Kara Prens 😅
Bulut
Gece.
Gölge
Batman
Karabey
Black koy
Mohikan
Zifiri karanlıktan zifir
Cerberus
Piko , kivo , cico , mimo
Karamık😂
Bulut
Gece
Kara elmas
Ökkeş
Hades
Zifir
Duman
Massimo
bebek
Pisagor, tatlı, zeytin.
Gece
Nero
Cosmos evren gece
Şükrü
Patik
Emoş nasıl olur
Sirius black 😂😂
Gece
Siyah
Nigga