Tavşanım için pire damlası aldım derisine dökmek gerekiyormuş ama ben tüylerine döktüm. Bir sıkıntı olur mu?

arkadaşlar yardimci olur musunuz bir tame daha ilac almam gerekiyor mu sadece 1 damlasini derisine denk getirdim diger damlalar tuylerine geldi
Tavşanım için pire damlası aldım derisine dökmek gerekiyormuş ama ben tüylerine döktüm. Bir sıkıntı olur mu?
Cevapla