Ben köpekçiydim ama bu aralar kedilerle çok ilgiliyim ve British Shorthair kedisine bayılıyorum 🐈
Kedi
Köpek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben köpekçiydim ama bu aralar kedilerle çok ilgiliyim ve British Shorthair kedisine bayılıyorum 🐈
İkisini de severim ama kedı alıp bakmam evde.
Bakıp dost olmak için köpekler çok çok daha iyi ve eğitilmeleri daha kolay.
Kedi dediğin canlıyı eğitmek neredeyse imkansız. Uzaylının tekı kedıler
Öyle deme abi çok tatlılar kediler 🤗
Tatlılar ama dedıgım gıbı basına buyruk. Eğitme şansın yok
İlla eğitilebilecek olan cinsler de vardır
Ben hiç görmedim. Alayı deli
British öyle değil ama çok akıllı :))
Golden Retriever mi Labrador Retriever mi? ↗
Soruma gelir misin ☝️
Yia 😍 Maşallah Canlarım Benim Rabbim Kedilere de Köpeklere de Uzun Ömürler Sağlık Versin Kötülükler den belalar dan korusun İnşallah Amin İkisini de Çok Seviyorum Ama En Çok Diyecek Olursan Kediler Tabiki Daha masum şekerler Dışarda Denk Geliyorum Çoğunlukla Valla Burası Kedi mahallesi gibi 😅 Amasya Merkez de Yaşıyorum ben Buranın Her yerinde kedi var Görünce yanına gidiyorum Bazıları korkuyor Kaçıyor tabi Ama Bazıları da sevmeme izin veriyor Kedi Demişken 1 Ay Önce 9 Ağustos da Akşam Saat 19:00 Da Yavru Bi kediye denk Geldim Neyse Sevdim Sonrası Peşime takıldı 😅 Dedim Herhalde başka yere gidiyor durdum baktım Bana Doğru Geliyor Yine sevmemi İstiyor Neyse Sevdim Ama bi Yönden Kalbim Parçalandı Çok üzüldüm 😥 Üzüldüğüm Nokta Kedinin çok zayıf olması Arkadaş İnsanlar bu kadar Merhametsiz Şeref Yoksunlari yiyecek içecek verseniz bi yerinizden bi şey mi eksilir Mk Benim Yanımda Yiyecek su olsaydı düşünmem verirdim
Ben olsam bende verirdim, bu arada gördüm kediyi. Bende sana başımdan geçmiş bir olayı anlatmak istiyorum. Bundan 1 ay önce kuzenim sokakta bir kedi bulmuş ve evine getirmiş. Kedi rahatsızmış. Ben kediyi gördüm çok bitkin bir haldeydi, hatta bize de getiri yavruydu kedi. Veterinere falan götürdü, çok çabaladı ama öldü kedi 😔
Cevap
10Cevap
köpekleri seviyorum
Of ama böyle tatlı fotoğraf koyarsan nasıl seçim yapıcam aslında ikiside ama köpeklerden çok korktuğum için kedi demek zorundayım
Alttaki pitbull bu arada
Hemen hemen bütün hayvanlar öyle evet
Tabiiki PİSİCİKLEEERR
Şunların güzelliğine bakın ya. Ben hem kedi hem de köpekciyim. Ayrım yapamam ikisi arasında.
ikiside ama köpek beslemeyi çok isterim onlar bizi anladıgı için ayrı bir hoşuma gidiyor
Kedi yavrularını severim, köpekleri de uzaktan severim..
Köpekler daha uslu gibi ama kediler ortalığı birbirine katıyorlar hepsi de birbirinden tatlı 😄
Kedim var.
Aşığım
Cinsi ne
Van. Uzun tüylü tekgöz denilen bir mavi bi yeşil
İyiymiş bende British seviyorum
O da güzeldir
Aynen
İkisini de severim ama köpek hep ayrıdır benim için
Ikisini de severim. Bir tercih yapmak zor 🙄
Köpeklerden nefret ederim kediciyim.
Köpekler gerçekten sadık dostlar😊
Kedileri daha çok seviyorum
Kediler tabii ki bir adım önde
Kedileri daha çok seviyorum kardeşim
Kedileri daha çok seviyorum.
Kedileri daha çok seviyorum.
Kedileri daha çok seviyorum
İkiside tatlı.
Alttaki pitbull
İkisinden korkuyorum
Onlar insanlardan korksun
Kedii
Kedi.
Köpüşş ❤️❤️❤️
Kedi 🐱🙂
ikisini de seviyorum ben
ikisede güzelll ama kuşlr candır
kuşları
Uzaylıları severim
Kedileri 😍
Köpek 🐶
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?