Kedi diye canavar sahiplenmişim, nasıl uysallaştırırız?

arkadaşlar ağlıcam ya çocukluğumdan beri hayalim kedi sahiplenmekti, paramı biriktirdim ayrımeve çıktım çıkar çıkmaz da yavru bi kedi aldım. Kedinin cinsi siyam, ya ben meğer kedi diye canavar sahiplenmişim. Sabahları ya yemek yiyor ya uyuyor ya beni ısırıyor, saat gece 1 olduğunda başlıyor kudurmaya masalara çıkıp bir yerlere atlıyor ben yatarken üstüme çıkıp tırmalayıp parmaklarımı yalayıp ısırıyo, uyuyordum suratıma oturmuş nefes alamadım öyle uyandım. napcam ben bu kediyle bunu uysallaştırmanın bi yolu yok mu?
Kedi diye canavar sahiplenmişim, nasıl uysallaştırırız?
Cevapla