önceki sorduğum soruda da belirtmiştim balkonumuzda yavru bi sokak kedisine bakıyorum bacağı kırık, tedavi ettirmek için imkanım yok. araştırırken böyle bi şeye denk geldim sanırım kırık kendi kendine kaynıyomuş doğru mu?
(kedi yaklaşık 1 aydır topallıyo. annesi terk edince balkonumuzda kalmaya başladı)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Hayır iyileşmez lütfen veterinere götür onu üçretsiz muayene ediyorlar zaten
Eklemin yerine oturması lazım. Veterinere götürmelisin
kaynar düzelir o
ne kadar sürede mesela, benim yapmam gereken ekstra bi şey var mı? ve yanlış kaynama gibi bi durum olabilir mi
sen karnını doyur yeter o bi kaç aya düzelir
eğer durumu çok kötüyse barınağa falan götürebilirsin orada tedavi ederler
barınakta şartlar kötü maalesef ama üzerine basıyo az çok, acı belirtisi görmedim umarım iyileşir ya bu şekilde sokakta yaşaması içime dert oldu sahiplendirme ilanı açtım biçok yere yazdım ama dönüş alamadım