Herkese teşekkür ederim.
Yanlışlıkla yavru kedimin patisine bastım ve şu an ayağına basamıyor, kırılmış mıdır?
Herkese teşekkür ederim.
Kedilerin eklem yapıları insanlara göre daha esnektir. Kıkırdak yapısı muhtemelen zarar görmüştür diye düşünüyorum. Ancak yine de bir veterinere gidip film çektirmeni öneririm. Travmatik, kemik bozuklukları oluşursa ileride problem çıkarabilir. Elbette bu basma şiddetinize de bağlı. Hafif değdiyseniz sorun yok öbür türlü sert bir hamle olduysa bir sıkıntı olabilir. Sen işi garantiye al derim her halukarda
Geçmiş olsun tekrar. Keyifli günler iyi paylaşımlar dilerim 🤍🤍🤍
Teşekkür ederim.
Veterinere gittim sorun yok dedi sadece fazla hareket etmesine izin vermemeliymişim.
Geçmiş olsun sevindim 💓
Cevap
6Cevap
Vete gitmene gerek yok biraz elastik yapılarından dolayı gecer elinle ov biraz düzelicektir benim evde 10 tane vardı 5 yıldır😂
Benimde 5 tane büyük kedim var, bu hafta ise iki yavru buldum.
Birisi 1-2 aylık diğeri 2 haftalık falan.
Büyük olan bir an öne atıldı ve kazayla ayağına bastım.
Şu an patisine basıyor ve miyavlamıyor.
Ayağını elledim tepki falan vermedi.
Yavrum acıdan nasıl tepki verdi😭
Merak etme ya olur bôyle dedigim gibi kemik yapıları öyle bizimki gibi değil hemen birsey olmuyor sıkms canını hiç birseyi kalmaz 1 2 saate gelir kendini sevidirir 😂
İlk defa yavruya bakıyorum bu yüzden panik yaptım.
Evdekiler sokak kedisi ve büyük kendi başlarına bakıyorlar.
Bu veletleri ise kazayla buldum.
Ev ahaliside bana bağırmaya ve sövmeye başlayınca aşırı kötü oldum😔
Bi yerden sonra yetişemiyor insan hepsine yetişmeye çalışma artık insanın morali bozuluyor
Rica ederiz 😂
Geçmiş olsun bekle biraz sabaha kadar sabahta aynıysa götür
Şu an iyi.
Teşekkür ederim.
Yazık ya kuzum benim hemen götür bence ☹️☹️
Şu an yürüyor ve oynuyor.
Daha yeni yemek yedi ve uyumaya başladı.
İyi bakalım geçmiş olsun
Ayy kiyamam veterinere gotur hemen
Şu an patisine basıyor ve miyavlamıyor.
Patisini elledim kırık veya çatlak olsa acı çekmeye başlardı..
Tepki vermiyor şimdi ise oynamaya başladı..
Ayakkabı ile mi
Yok ayağım ile
Şu an yürüyor ve oynuyor😅
Üzülme sonucta isteyerek yapmamissin
Ya birde ailem üstüme gitmeye başladı sövmeler bağırmalar falan daha da kötü oldum.
Sanki bilerek yaptım bakıyordum tam adım atacağım zaman yerinden fırladı..
incinmiştir
Şu an miyavlamıyor ve patisine normal basıyor.
Veteriners götür
Şu an miyavlamıyor ve ayağına düzgün basıyor.
Patisine dokunuyorum tepki vermiyor.
Anladım, teşekkür ederim.
kıyamam 🥺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?