Veteriner köpeğime teşhis koydu ama emin olamadım. Sizce doğru mudur?

İyi günler bugün veterinere gittiğimde köpeğimin barınak hastası olduğunu söyledi. ilk olarak augmentin önerdi insanların kullandığı veya 5 gün iğne olması gerektiğini söyledi. Köpeğimin boğazında bişey varmış gibi kusmaya çalışıyor. Hani burdaki, veteriner ler daha çok ineklerden anladıkları için nekadar doğru söyledi anlayamadım. Teşhis sizce doğrumudur veya doğruysa bu insan antibiyotiği köpeğe zararlımıdır

Veteriner köpeğime teşhis koydu ama emin olamadım. Sizce doğru mudur?
Cevapla