Yarım saattir ağlıyorum, hayvanlar alemi niye böyle acımasız ya ☹️?

belgesel çıktı karşıma, çok üzüldüm bufolaya yaralı halde iki aslana karşı savaşıyordu. ağlamaya başladm hala ağlıyorum. ağlak olduğumu sanmayın, sadece adet dönemimdeyim, beyin hücrelerimi hormanlarım yönetiyor galiba şu an.

Güncellemeler
+1 yıl
bufalo değil, antilop
Güncellemeler
+1 yıl
videoya alanlar da ara sıra müdahele etse ölürler mi analamıyorum.
Yarım saattir ağlıyorum, hayvanlar alemi niye böyle acımasız ya ☹️?
Cevapla