Güncellemeler
+1 yıl
bufalo değil, antilop
Güncellemeler
+1 yıl
videoya alanlar da ara sıra müdahele etse ölürler mi analamıyorum.
belgesel çıktı karşıma, çok üzüldüm bufolaya yaralı halde iki aslana karşı savaşıyordu. ağlamaya başladm hala ağlıyorum. ağlak olduğumu sanmayın, sadece adet dönemimdeyim, beyin hücrelerimi hormanlarım yönetiyor galiba şu an.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Niye acımasız olsun kural bu. Peki insanın yaptıkları sence? Bunun doğada bir karşılığı var mı?
haklısınız ama izlerken farklı hissediyorsunz. aşağıda paylaştm videoyu. hayvanın aksayarak bile inanılmaz bir mücadele ortaya koyması ve başaramamsı çok üzücü
Bu doğaya şöyle avantaj sağlar her zaman daha güçlü gen yaşamaya devam eder hasta yaşlı sakat hayvan yem olur ya da avlanmasa bile ölüme terk edilir. Kalan sağlıklı gen aktarımı devam ederek daha güçlü ve başarılı nesiller oluşması sağlanır. İnsan bunun tam tersini yapar sana milyon tane örnek sunarım
Buna da üzülüyor musun. Adet dönemi ama bu kadar olamaz
sona doğru üzülmemek imkansız bence
https://m.youtube.com/watch?v=IomTl8XV33U
Doğanın kanunu bu
Ben de belgesel izleyince cok duyvusal oluyorm bu vahsilikten haz alanlar var bi de
Et yerkende ağlıyor musun? Kurban keserken falan 😅
görsem kafayı yerim ama başkaydı ya inan izlesrn ağlardın normal kafayla da
:D
afiyet olsun aslanlara😌😌
sona kadar izlesene, ben mi abartyorm.
https://m.youtube.com/watch?v=IomTl8XV33U
baktım doğa kanunu bu önce yaralar sonra yerler şimdi o olmasa aslanlar nasıl yaşayacak peki
zaten aslanlar avlanırken önce yaşlı yaralı ya da yavru olanlara saldırır yani güçlü olan kalır diğerleri av olur bu vahşi hayatın düzeni
Antilop aslan belgeseline bayılırım
https://m.youtube.com/watch?v=IomTl8XV33U
Vejeteryensin değil mi?
değilim. ya bunu kim izlese ağlar. onun orada verdiği mücadeleyi izlemek ağır geldi.
Videoyu izledim haklısın
Bu antilop aslanların rızkı (Dindarlar öyle diyor)
Daha acimasiz seyler var
Yillardir olurum bu adet bir beni duygusal yapmadi
Vahşi doğanın kanunu bu.
Altlı üstlü agliyorsunuz 😔
Gerçek dünya ile karşılaştığına evindim