Ördeğimi bir yakınımızın ördekleri arasına bıraksam ne olur?

Köye giderken avucuma anca sığan bir ördek yavrusu almıştım şimdi kocaman oldu ve vaklamaya başladı. Ördeğimi evimizin önündeki çok büyük olmayan bir bahçeye koyuyorum çünkü tüm gün boyunca onunla dışarıda duramam çok sıcak oluyor. Ayra bahçede suyu yiyeceği ve girebileceği bir leğen de var. Günde 2 defa evimizin ilerisindeki derede yüzdürüyorum ve 15-30 dakika orada vakit geçirmesini sağlıyorum. Ortalık biraz daha serinleyince bahçeden çıkarıp gezdiriyorum. Arada ben yanında olmasam bile bir 7-8 metre benden uzaklaşıyor ve çağırmama rağmen gelmiyor, etrafta dolaşıyor. Onu çok seviyorum ama okullar açılınca onu birine bırakmam gerekecek. Bir yakınımızın 3-4 tane ördeği var oraya bıraksam çok üzülür mü? Biraz araştırdım ve sahibinden ayrılan ördeklerin depresyona falan girdiklerini okudum şu an çok kötüyüm eğer bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz lütfen?

Ördeğimi bir yakınımızın ördekleri arasına bıraksam ne olur?
Cevapla