
Bu canı yeni gördüm, bahçedr yatıyordu gözünün birisi mikrop kapmış, vede buda her hayvan gibi aç üstelik buda hamile. Neyse ki yer büyük buna da bakarım. Sen peki sokakta ki canlara sahip çıkıyor musun.
#nirhamm🔴🔴🔴🔴
#yaz 🐝🐝🐝🐝

Bu canı yeni gördüm, bahçedr yatıyordu gözünün birisi mikrop kapmış, vede buda her hayvan gibi aç üstelik buda hamile. Neyse ki yer büyük buna da bakarım. Sen peki sokakta ki canlara sahip çıkıyor musun.
#nirhamm🔴🔴🔴🔴
#yaz 🐝🐝🐝🐝
Tabi ki veririm. 😊 Hatta sokakta hemen herkesin evinin önünde kedi evi ve mama su kabı var kediler gruplara ayrılmış şeçtikleri evlerin önünde yatıyor😅ve yine mahallemizde sadece üç tane olan sokak köpeğimiz için kulübeler var her zaman mama ve su kapları doludur. 😊 mahallemi seviyorum.
Canım Benim Maşallah Ne Güzel Yiyor 😊😻 Yanımda olsa hemen veririm Gördüğümde Ama onun yerine gördükçe İzin verirse Kedi seviyorum Bugün Sevdim Yeşilırmak kenarında yürüyüş Sporu yaparken Gittim yanına Elimle Başını Sevdim Yüzüme Bakıyor Masumca Miyavliyor Maşallah Enerjisi yüksek Kediye benziyor çok hareketli çünkü
Selam gadası 🙃
Elimden geldiğince yardım etmeye gayret ediyorum.
Evet, eve gelen hiçbir hayvanı beslememezlik yapmam.
Cama gelen bi kedimiz var, adı pıtır onu hep besliyor bazen eve alıp seviyoruz.
Her sabah ve akşam gelip bizde yemeğini yiyip gidiyor.
Çok seviyorum onu.

Bizim pıtırımız da bu.
Cevap
10Cevap
Evet veriyorum
Onlar bizim sorumluluğumuz. Bir kültür haline geldiğini söyleyebilirim. Bazı insanlar hayvan sevmiyor, bu kabul edilebilir. Ancak şiddet göstermeleri kabul edilemez. Şu canları hangi sebeple sevmez, nefret ederler anlamıyorum
Sokaklar onlarla güzel. Yaşam mücadelesi veriyorlar. Bir kap mama, bir kap su koymak zor olmamalı. Ayrıca bolca sevgi. Elimden geldiğince düzenli beslemeler yapıyorum. Hepsi birer bebek.
2 gece önce oglusumu veterinere e goturdum getirdim. Motorla gecerken kedicikler gormustum evden onlara süt getirmiştim 🖤🐶 hepsi muazzam guzel
Geçen hafta sokaktan yavru bir kedicik sahiplendim normalde de sürekli mama su koyduğum bir yer var iş yerinde de evimde de
Babamla kavga ettik ayağı kırık yavru kediyi almadı diye 😒
Gerekçe değil bu bir insanlık görevidir, evet çok dikkat ediyorum.
Çıkmasaydım şimdiye kadar çoğu ölmüştü, çok şükür şimdi hepsi sağlıklı ve mutlu 🙏🏻
Plastik kaba su ve mama koyuyorum cingeneler onu bile caliyor,
Hayvan dostlarıma sıra gelmiyo hayvan gibi dostlarım yüzünden.
Hem evimde kendi kedimi bakıyorum hem de evimin çevresindeki 6-7 kediye bakıyorum 😊 alıştık artık her gün geliyorlar yanıma
Halay çekip sohbet bile ediyorum
Arada elimden gelenini yapiyorum.
Afiyet olsun...
Arabada mama oluyor sürekli
Eveett
Elbette imkanım ölçüsünde
Evet veriyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?