bilirsiniz ki onlar bizim can dostlarımızdır konuşamasalarda hareketleri ile herşeyi belli ederler
dostlarınız varsa en sevdiğiniz yönü nedir 🙂
bilirsiniz ki onlar bizim can dostlarımızdır konuşamasalarda hareketleri ile herşeyi belli ederler
dostlarınız varsa en sevdiğiniz yönü nedir 🙂
Çırpık isimli bir kedim vardı, o benim herşeyimdi. Onunla dolu dolu 2 yıl geçirdik, birbirimize çok bağlıydık ona herşeyden çok bağlıydım. O ölse de sonsuza kadar kalbimde yaşayacak
Cevap
8Cevap
Evcil dostum yok ama rakunları seviyorum
eve her girisimde anahtar sesiyle hemen kapiya kosturuyor ve gercekten sadece bana yapiyor cunku elimde buyudu elimdeeee hatta beraber buyuduk shsgsh
Muhabbet kuşu besliyorum, en güzel yönleri enerjik olmaları ve güzel ötmeleri 🐦
Kedi kanka. Enlik bir olayı yok, genel olarak aşığıyım sıpamın.
@yilznesz seni ben büyüttüm :D
Benim candostum konuşuyor 😉
2 tane kedim var çok sevdiğim
Kendime zor bakiyorum
Köpek çok isterdim beslemek:(
mani olan bir durum yoksa besleyiniz 😊
Abimi büyütüyorum var mı BAŞKA SORU
Muhabbet kuşu
Vhar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?