3 kedimi aynı anda kısırlaştırdım verilen başlıkları takmak istemiyorlar, ne yapmalıyım?

arkadaslar cok acil fikirlerinize deneyimlerinize ihtiyacim var.. 3 tane dişi kedimi kisirlastirdim dün zaten tasma taksam kendilerini yerden yere vuruyolardi doktorun verdiği huniyi asla takmak istemiyolar kafalarini vuruyolar bende eczaneden medikal bant aliyim dedim yarayi bantlayip ustune kiyafet giydiricektim bant tutmadi bitane kedim huni olmasina ragmen dikis yerine ulaşıp yaliyor neyse bandi cikardim sadece kiyafet giydirdim 2 tanesine digeri olumune savas veriyor kiyafeti giymiyor huni yuzunden zaten sinirli ayrica birbirlerinede kıhlıyolar lutfen en iyi sekilde huni takmadan nasil bisey yapabiilirim deneyiminiz varsa soyleyin kiyafetin ustunden dikis yerindeki pansumani isirirlarmi ne yapmaliyim

3 kedimi aynı anda kısırlaştırdım verilen başlıkları takmak istemiyorlar, ne yapmalıyım?
Cevapla